Hľadá sa OBCHODNÍK

Pre nášho klienta, nadnárodnú a stabilnú spoločnosť pomáhame obsadzovať pozíciu obchodníka. Nehľadáme juniora a nehľadáme obchodníka, ktorý má najradšej rýchly predaj a rýchle výsledky. Naopak. Hľadáme odvážneho a samostatného vlka, ktorý vie budovať pevné obchodné vzťahy s klientmi. Máte skúsenosť v B2B predaji ako account manažér? Máte dostatok vytrvalosti pri behu na dlhú trať a cieľom v podobe veľkých komplexných riešení pre klienta?

O pozícii ľudskou rečou

Nejde o chodenie od dverí k dverám a zbieranie objednávok. Hľadáme človeka, ktorý bude manažérom vo svojom regióne, nebojí sa technicky myslieť, vie objavovať obchodné príležitosti a prináša klientom veľké priemyselné riešenia. Je to pozícia vhodná pre seniora, ktorý je zrelý, nezlomný a vytrvalý.

Nehľadáme vagón, ktorý sa nechá ťahať. Tento človek musí fungovať samostatne, mať ťah na bránku a hľadať spôsoby ako uspieť.

Priamy nadriadený

Je nutné jednať s ľuďmi na rôznych pozíciách: s rozhodovačmi, technickými a ekonomickými autoritami. Pochopiť fungovanie firmy a pri návrhu riešenia splniť očakávania všetkých.

Akí sú najbližší kolegovia, tím 

Je ich 7 a pracujú po celom Slovensku. Každý je iný a rôznorodosť im pomáha v odlišných pohľadoch na úspech v obchode. V tomto tíme sa naozaj maká! Oceňujú nové myšlienky a nápady z terénu, ktoré ich podporujú v úspechu. Vravia, že si vedia pomáhať. Hlavne v začiatkoch, keď sa niekto z tímu učí. A učenia je naozaj dosť, s tým je potrebné počítať, aby ste neboli sklamaný.

Šéf tímu je ozajstným lídrom a skúseným obchodníkom, ktorý prešiel prácou v teréne. Svoju partu maximálne podporuje a motivuje.

O firme neformálne

Slová, ktoré ich charakterizujú sú: STABILITA, SILNÁ ZNAČKA, ŤAH NA BRÁNKU, INOVÁCIE a POSLANIE pomáham firmám znižovať náklady a zvyšovať produktivitu. Vravia, že keď je kríza, tak nejdú cestou polovica ľudí dole. Naopak, podržia sa navzájom.

A čo za to

Mzda je zložená z fixnej (od 1350 eur) a variabilnej zložky a je v priemere 2100 eur. Plnú variabilnú zložku dosiahlo 100% obchodníkov za minulý rok. Výhodou je možnosť voľby mierneho alebo dynamického plánu/odmeňovania.

Sumár výhod:

– istota a stabilita nadnárodnej firmy bez prepúšťania v náročných časoch
– pravidelné odmeňovanie podľa jasných a vopred dohodnutých podmienok
– reálne dosiahnuteľný plán, ktorý je prispôsobený sile regiónu (nie niečo, čo neviete splniť)
– voľnosť a samostatnosť pri dosahovaní cieľov
– auto a mobil aj na súkromné účely
– ntb, wifi, tlačiareň doma
– školenia na rozvoj potrebných hard a soft skills
– odborný rast pod vedením skúseného mentora a podpora nadriadeného a tímu
– účasť na seminároch a konferenciách
– cafeteria
– poistenie za škodu
– 13. PLAT, ktorý bol vyplatený všetkým zamestnancom aj v r. 2020
– odmena pri pracovných a životných výročiach
– zvýhodnený nákup produktov firmy do domácnosti pre zamestnancov 

Aké sú požiadavky

  1. Vzdelanie: minimálne stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské I. a II. stupňa
  2. Jazyk: angličtina na úrovni B1
  3. Tvrdé zručnosti: Microsoft Excel, Word, Outlook, PowePoint na stredne pokročilej užívateľskej úrovni
  4. Prax: min. 3 roky v B2B, prednostne technického smeru
  5. VP skupiny B
  6. Osobnostné:
  • Vytrvalosť a zrelosť – nejde o rýchloobrátkový predaj, ale predaj komplexných riešení pre klienta / produktov v hodnote nad 3 000 eur
  • Nebáť sa predávať a vedieť predať veľké riešenia
  • Záľuba v predaji technických produktov a práci v segmente INDUSTRY
  • Samostatnosť a hľadanie spôsobov ako sa dostať k rozhodovačom a ako uspieť
  • Schopnosť sa prispôsobiť a reagovať na požiadavky klienta
  • Cestovanie a prespávanie 1-2 dni za týždeň mimo domu
  • Chuť učiť sa o produktoch
  • Presvedčivosť v komunikácii

Náš nezavislý pohľad

Jednoznačnou devízou je stabilita a fajn vzťahy. Firma je výkonovo orientovaná a požiadavkou je plnenie cieľov a ochota sa veľa učiť. Obchodný cyklus má v priemere 6 mesiacov. Nebude to teda motivujúce pre niekoho, kto celú profesijnú kariéru pôsobí v FMCG. Plány sú reálne, podľa potenciálu vo zverenom regióne. Výhodou je, že existujúca databáza klientov a CRM – stačí sa toho iba chytiť a systematicky pracovať.

Firma minulý rok na rozdiel od mnohých iných neprepúšťala a nekrátila odmeny kvôli nepriaznivej situácii. Naopak, všetkým vyšli v ústrety pri vytváraní podmienok a nákupe vybavenia pre prácu doma a všetkým bol vyplatený 13.plat. Ide o ponuku, ktorá sa rozhodne neobjavuje vo svete obchodu často.

Vidíte sa na tejto pozícii? Pošlite nám svoj životopis na email: martina.belisova@improvera.sk