Hľadáme HEAD OF SERVICE OPERATIONS

Do celosvetovo pôsobiaceho, nadnárodného koncernu hľadáme člena manažmentu.

Hľadáme strategicky premýšľajúceho človeka z technického prostredia, ktorý je prirodzeným lídrom, má silnú orientáciu na klienta a plynulú angličtinu. Hľadáme človeka, ktorý vybuduje servis, ktorým sa táto firma bude odlišovať od konkurencie a vytvorí pozitívnu zákaznícku skúsenosť.

Ste zbehlý v koordinácii servisu zariadení a strojov? Máte skúsenosti s vedením tímu? Máte plynulú angličtinu minimálne na úrovni B2? Čítajte ďalej.

O pozícii ľudskou rečou

Head od Service Operation má starosti riadenie a organizáciu chodu servisu a celého servisného oddelenia, kde je 20 ľudí. Je priamo zodpovedný za dosiahnuté hospodárske výsledky, efektivitu a kvalitu servisu a tiež vzťahy s klientmi. Preto patria medzi jeho KPI’s:

  • obrat za spoločnosť
  • obrat za servis
  • marža za servis
  • reakčná doba a dĺžka servisu
  • výška zásob materiálu k servisu

Svojou činnosťou tiež zaisťuje predaj servisných zmlúv. Má zodpovednosť za efektívne využitie pracovnej sily, zásob a dodržiavanie štandardov a procesov. Tiež vedie tím servisných technikov, motivuje ich a rozvíja ich kompetencie. Na nadnárodnej úrovni komunikuje s ostatnými lídrami servisných tímov, na lokálnej úzko spolupracuje s obchodom.

Servis hrá kľúčovú rolu v našom biznise. Našou ambíciou je odlíšiť sa servisom od konkurencie vysokou kvalitou, rýchlosťou a komunikáciou.

Priamy nadriadený

Pracovný týždeň je rozdelený na 3 dni v teréne s tímom a 2 dni v kancelárii (po dohode home-office).

Čo očakáva šéf

Priamy nadriadený o sebe hovorí, že je pozitívne naladený človek. Rád sa zasmeje a vie sa zasmiať aj na sebe. Nie je vzťahovačný a pýta si spätnú väzbu.

Svojmu tímu vo vrcholovom manažmente dôveruje a dáva im voľnosť a dostatok kompetencií. Nepotrebuje vedieť detaily. Očakáva samostatnosť, výkon a hľadanie nových možností ako zlepšovať fungovanie firmy a procesov v nej.

Ľudsky si cení otvorenosť, nemá rád intrigy.

Verí, že sila tímu sa ukazuje v časoch, keď je nutné zabrať. Je zastáncom toho, že keď je to potrebné, vyhrnú si vo firme všetci rukávy a nikto sa nehrá na nič viac z titulu svojej pozície.

Aký je servisný tím 

Na oddelení servisu je ich celkom 20. Jedná sa o zohraný tím vo viacerých lokalitách Slovenska. Práca ich naozaj baví a sú nadšení pre oblasť, ktorú majú na starosti.

Ochotne spolu komunikujú a vedia, čo je potrebné pre zaistenie kvalitného servisu. To, na čom im záleží najviac, je dlhodobá spokojnosť zákazníka.

Jedná sa o tím zložený prevažne z mužov, s rôznou úrovňou skúseností a zastúpením všetkých vekových skupín.

Aká sú firma

Pozícia je obsadzovaná pre nášho klienta, nadnárodnú spoločnosť pracujúcu s technickými zariadeniami a strojmi, pre ktorú je charakteristická:

– KVALITA
– ORIENTÁCIA NA KLIENTA
– ORIENTÁCIA NA TÍM
– INOVATÍVNOSŤ
– OCHOTA UČIŤ SA

Spoločnosť je lídrom na trhu vo svojom segmente. Do tejto firmy zapadneten, kto sa dokáže nadchnúť pre produkt a služby rovnako ako všetci, ktorí vo firme už pracujú.

Čo za to

Ročná mzda: 27 000 až 35 000 eur, t.j. 2 250 až 2 915 eur mesačne sa finálne dohodne podľa očakávaní kandidáta a posúdenia jeho individuálnych skúseností.

Mzda je zložená z fixnej a variabilnej zložky. Podmienky odmeňovania odkomunikujeme v rámci výberového pohovoru.

Sumár výhod:

– ISTOTA nadnárodnej, stabilnej spoločnosti
– ODMENY s vopred zadefinovanými KPI’s
– VÍZIA, ktorá je jasná a motivujúca
– ŠÉF, ktorý nemá rád faloš a dáva dostatok dôvery a kompetencií na realizáciu svojich nápadov
– TÍM, ktorý spolupracuje a baví ho práca
VZDELÁVANIE do sýtosti, nad rámec očakávaní
– BENEFITY podľa vlastného výberu cez cafeteriu
– služobné AUTO aj na súkromné účely
– služobný MOBIL aj na súkromné účely
– DOMÁCA KANCELÁRIA: ntb, internet, tlačiareň

Aké sú požiadavky

  1. Vzdelanie: minimálne stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské I. a II. stupňa, prednostne technického smeru
  2. Jazyk: nutná angličtina minimálne na úrovni B2, slovne aj písomne
  3. Tvrdé zručnosti: MS Excel, MS Word, MS Outlook a PowePoint na stredne pokročilej užívateľskej úrovni, skúsenosť so CRM nutnosťou, skúsenosti so SAP aspoň na základnej užívateľskej úrovni
  4. Prax: min. 5 rokov v servise a min. 3 roky na pozícii líder
  5. VP: sk. B
  6. Osobnostné:
  • Skúsenosť z technického prostredia / servisu nadnárodného koncernu min. 5 rokov
  • Skúsenosť ako líder min. 3 roky
  • Strategické a obchodné premýšľanie
  • Silná orientácia na klienta a tím
  • Schopnosť spolupracovať s rôznymi typmi ľudí
  • Samostatnosť, skvelá organizácia práce a hľadanie spôsobov ako zlepšovať a inovovať
  • Presvedčivosť v komunikácii
  • Priamosť a otvorenosť
  • Vnútorná integrita a zrelosť

Uprednostení sú kandidáti zo Západoslovenského kraja.

Náš nezavislý pohľad

Jednoznačnou devízou je medzinárodne pôsobiacia firma, kvalita produktu a známa značka. Pozícia si vyžaduje silný leadership spojený s reálnou technickou zručnosťou spojenou so strategickým a obchodným premýšľaním. Je tu zrejmý obrovský priestor na zužitkovanie svojich skúseností, kreatívne premýšľanie a zefektívnenie servisných procesov.

Pozícia je rozhodne plná možností na osobnú realizáciu na lokálnej aj nadnárodnej úrovni, zužitkovanie a rozvoj.

Vidíte sa na tejto pozícii? Pošlite nám svoj životopis na email: martina.belisova@improvera.sk