Ste skúsený PRODUKTOVÝ MANAŽÉR?
Prednedávnom som čítala takýto vtip: „Čo má spoločné rosnička a produktový manažér? Obaja vedia robiť forecasting.“ Kvalitu vtipu dám bokom. Fakt je, že aspoň zčasti opisuje o čo v tejto náročnej profesii ide.
Pre nášho klienta, nadnárodnú a stabilnú rodinnú firmu obsadzujeme pozíciu produktového manažéra s kanceláriou v Nitre a možnosťou práce aj z domu. Hľadáme analyticky a obchodne premýšľajúceho človeka, ktorý má minimálne 1 rok, ideálne však 3 roky skúseností, príjemné vystupovanie, presvedčivú komunikáciu a plynulú angličtinu.
Ste zbehlý v produktovom manažmente? Zvládate ľavou zadnou analýzu trhu a nastavovanie cien? Máte s MS Excel viac než priateľský vzťah? Čítajte ďalej.
O pozícii ľudskou rečou
Produktový manažér bude mať na starosti zverené portfólio produktov. Bude riadiť kompletný životný cyklus týchto produktov a pracovať na ich zlepšovaní. Alfou a omegou bude analýza a vyhodnocovanie požiadaviek trhu, spotrebiteľov a nových trendov. Súčasťou práce je aj príprava marketingovej stratégie produktového portfólia. Produktový manažér bude tiež vypracovávať kalkulácie a navrhovať ceny pridelených a nových produktov. Patrí sem zároveň hľadanie možných predajných kanálov, príprava podpornej produktovej dokumentácie, či prezentovanie produktu obchodnému tímu.
Pri tejto pozícii je nutné komunikovať s ľuďmi na rôznych pozíciách v rámci firmy. Vedieť presvedčiť a nadchnúť ostatných pre svoje myšlienky. Dôležité sú preto hlavne analytické schopnosti a zdravý sedliacky rozum.
Aký sú tím
Na marketingu je ich celkom 7, z toho sa produktovému manažmentu venujú dvaja. Každý z tímu je iný a rôznorodosť im pomáha dosahovať úspech. Zakladajú si na spolupráci a priamej komunikácii. Aj keď ide o výlučne mužský kolektív, akýkoľvek čerstvý vzduch prichádzajúci z nežného pohlavia je veľmi vítaný.
Ide o už existujúcu pozíciu, kde sa hľadá parťák k ďalšiemu produktovému manažérovi. Samozrejmosťou je, že nového člena tímu kolegovia a šéf ochotne zaučia a podržia.
Šéf tímu, marketingový riaditeľ, je novým a sviežim vetrom do fungovania firmy. Dôležitá je pre neho férovosť a otvorenosť. Je to človek, ktorý sa hlavne snaží pomáhať svojmu tímu. Kolegovia ho popisujú ako komunikatívneho človeka s prehľadom, ktorý sa snaží byť nestranný a vytvára si starostlivo svoj vlastný názor.
O firme neformálne
Slová, ktoré charakterizujú túto rodinnú firmu sú: SPOĽAHLIVOSŤ, STABILITA, SILNÁ ZNAČKA, ŤAH NA BRÁNKU a INOVÁCIE. Doslova žijú tým, čo robia a úprimne veria v kvalitu svojich produktov. Pracujú na sebe a chcú sa neustále zlepšovať. Či už ide o kvalitu produktov, plnenie požiadaviek spotrebiteľov alebo interné procesy a prístup k ľuďom vo vnútri firmy.
A čo za to
Ročná mzda: 24 000 až 30 000 eur, t.j. 2 000 až 2 500 eur mesačne sa finálne dohodne podľa očakávaní kandidáta a posúdenia jeho individuálnych skúseností.
Mzda je zložená z fixnej a variabilnej zložky. Podmienky odmeňovania odkomunikujeme v rámci výberového pohovoru.
Sumár výhod:
– istota a stabilita nadnárodnej firmy
– pravidelné odmeňovanie podľa jasných a vopred dohodnutých podmienok
– home-office: po 6 mesačnom zaučení možnosť pracovať aj z domu v rozsahu 50 % práce
– mobil aj na súkromné účely
– ntb, wifi, tlačiareň doma
– školenia na rozvoj potrebných hard a soft skills
– odborný rast pod vedením skúseného mentora a podpora nadriadeného a tímu
– účasť na seminároch a konferenciách
– cafeteria
– poistenie za škodu
– 13. PLAT, vyplatený všetkým zamestnancom aj v r. 2020
– odmena pri pracovných a životných výročiach
– zvýhodnený nákup produktov firmy do domácnosti pre zamestnancov
Aké sú požiadavky
- Vzdelanie: minimálne stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské I. a II. stupňa
- Jazyk: angličtina minimálne na úrovni B2
- Tvrdé zručnosti: MS Excel na úrovni EXPERT (kontingenčné tabuľky, základné vzorce), MS Word základy, MS Outlook a PowePoint na stredne pokročilej užívateľskej úrovni
- Prax: min. 1 rok, ideálne 3 roky v produktovom manažmente, prednostne technického smeru
- VP: sk. B
- Osobnostné:
- Silná orientácia na obchod a porozumenie procesom v biznise
- Strategické a analytické premýšľanie
- Presvedčivosť v komunikácii
- Samostatnosť, skvelá organizácia práce a hľadanie spôsobov ako uspieť
- Schopnosť prispôsobiť sa zmenám a reagovať na požiadavky trhu
- Chuť učiť sa nové veci
- Priamosť a otvorenosť
- Príjemné vystupovanie
Náš nezavislý pohľad
Jednoznačnou devízou je stabilita medzinárodne pôsobiacej firmy a známa značka. V tejto firme sú ľudia naozaj hrdí na kvalitné produkty a majú fajn vzťahy. Firma je silne obchodne orientovaná, má ambiciózne ciele a dbá na ochotu ľudí pracovať na sebe. Líder tímu si zakladá na priamej komunikácii a férovosti, čo sa prejavuje v jeho komunikácii aj činoch. To vytvára predpoklad na budovanie dobrých vzťahov v tíme.
Pozícia je rozhodne plná možností na osobnú realizáciu, zužitkovanie a rozvoj svojich skúseností.
Vidíte sa na tejto pozícii? Pošlite nám svoj životopis na email: martina.belisova@improvera.sk