Ste skúsený PRODUKTOVÝ MANAŽÉR?

Prednedávnom som čítala takýto vtip: „Čo má spoločné rosnička a produktový manažér? Obaja vedia robiť forecasting.“ Kvalitu vtipu dám bokom. Fakt je, že aspoň zčasti opisuje o čo v tejto náročnej profesii ide.

Pre nášho klienta, nadnárodnú a stabilnú rodinnú firmu obsadzujeme pozíciu produktového manažéra s kanceláriou v Nitre a možnosťou práce aj z domu. Hľadáme analyticky a obchodne premýšľajúceho človeka, ktorý má minimálne 1 rok, ideálne však 3 roky skúseností, príjemné vystupovanie, presvedčivú komunikáciu a plynulú angličtinu.

Ste zbehlý v produktovom manažmente? Zvládate ľavou zadnou analýzu trhu a nastavovanie cien? Máte s MS Excel viac než priateľský vzťah? Čítajte ďalej.

O pozícii ľudskou rečou

Produktový manažér bude mať na starosti zverené portfólio produktov. Bude riadiť kompletný životný cyklus týchto produktov a pracovať na ich zlepšovaní. Alfou a omegou bude analýza a vyhodnocovanie požiadaviek trhu, spotrebiteľov a nových trendov. Súčasťou práce je aj príprava marketingovej stratégie produktového portfólia. Produktový manažér bude tiež vypracovávať kalkulácie a navrhovať ceny pridelených a nových produktov. Patrí sem zároveň hľadanie možných predajných kanálov, príprava podpornej produktovej dokumentácie, či prezentovanie produktu obchodnému tímu.

Produktový manažment je jedným zo strategických pilierov, od ktorého závisí zisk firmy. Ide o to vedieť premýšľať rozumom obchodníka a zároveň byť spojnicou medzi spotrebiteľom, obchodom a marketingovou komunikáciou.

Priamy nadriadený

Pri tejto pozícii je nutné komunikovať s ľuďmi na rôznych pozíciách v rámci firmy. Vedieť presvedčiť a nadchnúť ostatných pre svoje myšlienky. Dôležité sú preto hlavne analytické schopnosti a zdravý sedliacky rozum.

Aký sú tím 

Na marketingu je ich celkom 7, z toho sa produktovému manažmentu venujú dvaja. Každý z tímu je iný a rôznorodosť im pomáha dosahovať úspech. Zakladajú si na spolupráci a priamej komunikácii. Aj keď ide o výlučne mužský kolektív, akýkoľvek čerstvý vzduch prichádzajúci z nežného pohlavia je veľmi vítaný.

Ide o už existujúcu pozíciu, kde sa hľadá parťák k ďalšiemu produktovému manažérovi. Samozrejmosťou je, že nového člena tímu kolegovia a šéf ochotne zaučia a podržia.

Šéf tímu, marketingový riaditeľ, je novým a sviežim vetrom do fungovania firmy. Dôležitá je pre neho férovosť a otvorenosť. Je to človek, ktorý sa hlavne snaží pomáhať svojmu tímu. Kolegovia ho popisujú ako komunikatívneho človeka s prehľadom, ktorý sa snaží byť nestranný a vytvára si starostlivo svoj vlastný názor.

O firme neformálne

Slová, ktoré charakterizujú túto rodinnú firmu sú: SPOĽAHLIVOSŤ, STABILITA, SILNÁ ZNAČKA, ŤAH NA BRÁNKU a INOVÁCIE. Doslova žijú tým, čo robia a úprimne veria v kvalitu svojich produktov. Pracujú na sebe a chcú sa neustále zlepšovať. Či už ide o kvalitu produktov, plnenie požiadaviek spotrebiteľov alebo interné procesy a prístup k ľuďom vo vnútri firmy.

A čo za to

Ročná mzda: 24 000 až 30 000 eur, t.j. 2 000 až 2 500 eur mesačne sa finálne dohodne podľa očakávaní kandidáta a posúdenia jeho individuálnych skúseností.

Mzda je zložená z fixnej a variabilnej zložky. Podmienky odmeňovania odkomunikujeme v rámci výberového pohovoru.

Sumár výhod:

– istota a stabilita nadnárodnej firmy
– pravidelné odmeňovanie podľa jasných a vopred dohodnutých podmienok
– home-office: po 6 mesačnom zaučení možnosť pracovať aj z domu v rozsahu 50 % práce
– mobil aj na súkromné účely
– ntb, wifi, tlačiareň doma
školenia na rozvoj potrebných hard a soft skills
– odborný rast pod vedením skúseného mentora a podpora nadriadeného a tímu
– účasť na seminároch a konferenciách
– cafeteria
– poistenie za škodu
– 13. PLAT, vyplatený všetkým zamestnancom aj v r. 2020
– odmena pri pracovných a životných výročiach
– zvýhodnený nákup produktov firmy do domácnosti pre zamestnancov 

Aké sú požiadavky

  1. Vzdelanie: minimálne stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské I. a II. stupňa
  2. Jazyk: angličtina minimálne na úrovni B2
  3. Tvrdé zručnosti: MS Excel na úrovni EXPERT (kontingenčné tabuľky, základné vzorce), MS Word základy, MS Outlook a PowePoint na stredne pokročilej užívateľskej úrovni
  4. Prax: min. 1 rok, ideálne 3 roky v produktovom manažmente, prednostne technického smeru
  5. VP: sk. B
  6. Osobnostné:
  • Silná orientácia na obchod a porozumenie procesom v biznise
  • Strategické a analytické premýšľanie
  • Presvedčivosť v komunikácii
  • Samostatnosť, skvelá organizácia práce a hľadanie spôsobov ako uspieť
  • Schopnosť prispôsobiť sa zmenám a reagovať na požiadavky trhu
  • Chuť učiť sa nové veci
  • Priamosť a otvorenosť
  • Príjemné vystupovanie

Náš nezavislý pohľad

Jednoznačnou devízou je stabilita medzinárodne pôsobiacej firmy a známa značka. V tejto firme sú ľudia naozaj hrdí na kvalitné produkty a majú fajn vzťahy. Firma je silne obchodne orientovaná, má ambiciózne ciele a dbá na ochotu ľudí pracovať na sebe. Líder tímu si zakladá na priamej komunikácii a férovosti, čo sa prejavuje v jeho komunikácii aj činoch. To vytvára predpoklad na budovanie dobrých vzťahov v tíme.

Pozícia je rozhodne plná možností na osobnú realizáciu, zužitkovanie a rozvoj svojich skúseností.

Vidíte sa na tejto pozícii? Pošlite nám svoj životopis na email: martina.belisova@improvera.sk