Nájde sa MANAŽÉR ČI MANAŽÉRKA PRACOVNEJ AGENTÚRY?

Pre nášho klienta, stabilnú slovenskú spoločnosť pomáhame obsadzovať pozíciu manažéra či manažérky pracovnej agentúry. Hľadáme človeka, ktorý má ťah na bránku, obchodného ducha, vie viesť tím a dokáže priniesť nové príležitosti na rozvoj. Máte skúsenosť s prácou v pracovnej agentúre? Chcete istotu vo firme, kde je dobrá atmosféra?
O pozícii
Ide o pozíciu s pracovnou náplňou, ktorá zahŕňa riadenie pobočky pracovnej agentúry s priamou zodpovednosťou za splnenie cieľov, obchodných výsledkov a motiváciu jej tímu.
Od človeka na tejto pozícii sa očakáva strategický pohľad a prinášanie nápadov na ďalší rozvoj pobočky a rast klientely. Zároveň je dôležité udržanie už existujúcich, spokojných klientov.
Súčasťou vedenia tímu agentúry sú činnosti ako: stanovenie cieľov a úloh, motivácia, kontrola, hodnotenie, poskytovanie spätnej väzby a rozvoj.
Nehľadáme niekoho, kto sa nechá vodiť za ruku a nemá rád poriadok v papieroch. Potrebujeme k nám skúseného člena tímu, ktorý si stanovuje ciele a dotiahne ich k splneniu.
Priamy nadriadený, konateľ firmy
Ide o novo vytvorenú pozíciu, kde majiteľ firmy posúva svoju agendu spojenú s riadením pobočky a motiváciou tímu novému lídrovi.
Človek na tejto pozícii potrebuje ideálne poznať fungovanie pracovnej či personálnej agentúry a mať predošlé skúsenosti s jej fungovaním ako aj skúsenosti s vedením ľudí.
Zhrnutie v bodoch:
- starostlivosť o úspešný chod zabehnutej agentúry s priateľskou atmosférou a dobrým menom
- vedenie a motivácia svojho tímu
- tvorba odvážnej stratégie rozvoja pobočky a jej obchodných cieľov
- zodpovednosť za realizáciu smelých plánov
- akvizícia nových klientov a udržiavanie vzťahov s už existujúcimi, spokojnými klientmi
Akí sú kolegovia a tím
Je ich 6 a pracujú v Malackách. Jedná sa o tím, kde sa dopĺňa mladosť a skúsenosť. Vládne u nich rodinná atmosféra a neformálne vzťahy. Dbajú veľmi na ústretovosť a ochotu plniť požiadavky svojich zamestnancov, ktorých majú aktuálne 350. Vedia si pomôcť, keď je to potrebné. U nováčika je pre nich zaučenie samozrejmosťou.
Tím vedie majiteľ, ktorý pozná problematicku a ako správny líder je oporou pre svojich ľudí.
O firme neformálne
Slová, ktoré ich charakterizujú sú: ĽUDSKOSŤ, PROFESIONALITA, ZODPOVEDNOSŤ, INOVÁCIE a TÍMOVÁ SPOLUPRÁCA. Firma pôsobí na trhu personalistiky a ľudských zdrojov viac než 15 rokov a je vo svojom obore a regióne známa.
A čo za to
Mzda, ktorú dostane úspešný kandidát bude závislá od skúseností, v rozmedzí od 2.500 eur až do 4.000 eur (brutto). Ku mzde sú pripočítané kvartálne a ročné odmeny podľa splnenia individuálnych a firemných cieľov firmy.
Sumár výhod:
- Príležitosť ovplyvniť fungovanie firmy a rozhodovať: Budete mať možnosť ovplyvňovať kariérne cesty mnohých ľudí a zároveň prispievať k rastu firmy a spokojnosti tímu. Vaša práca bude mať hmatateľný vplyv na životy mnohých.
- Inovačná kultúra a sebarealizácia v nej: Firma podporuje kreativitu a inovácie. Budete mať priestor na uskutočnenie svojich nápadov a experimentovanie s novými spôsobmi, ako spájať ľudí zo Slovenska a zo zahraničia s pracovnými príležitosťami.
- Flexibilita: Firma ponúka flexibilný pracovný čas, čo umožňuje vyvážiť prácu s vaším osobným životom. Všetci vo firme si to ctia a bežná pracovná doba je od 8 hod. do 16 hod. Pozícia tiež nevyžaduje cestovanie, ani prácu cez víkend či sviatky.
- Rozvoj: Investícia do vášho osobného a profesijného rastu je samozrejmosťou. S podporou školení, mentorov a príležitostí na rozvoj, sa budete neustále zdokonaľovať. Počítať tiež môžete s podporou majiteľa firma.
- Motivujúca odmena: Okrem základnej mzdy ponúkame motivačný systém odmien a bonusov, ktorý odmeňuje vaše úspechy a prínos pre firmu.
- Kvalitné pracovné pomôcky: Využívať môžete firemný automobil na dochádzanie do práce. Automatické sú aj ostatné pracovné pomôcky a vybavenie kancelárie pre bezstarostné sústredenie sa na prácu.
- Istota: Váš nástup je pre nás záväzkom a radosťou a je na zmluvu na dobu neurčitú, aby ste sa cítili bezpečne a ukázali to najlepšie, čo vo Vás je.
Aké sú požiadavky
- Vzdelanie: vysokoškolské I. a II. stupňa
- Tvrdé zručnosti: Microsoft Excel a Word – stredne pokročilý, ideálne znalosť Zákonníka práce
- Jazyk: angličtina na úrovni B1 a viac, ruština výhodou
- Prax: min. 2 roky skúseností v pracovnej či personálnej agentúre
- Osobnostné predpoklady a mäkké zručnosti:
- VEDENIE ĽUDÍ, predovšetkým ich motivácia, kontrola a poskytovanie spätnej väzby
- RIADENIE pobočky a činností v nej
- ORIENTÁCIA NA ZÁKAZNÍKA/NA ĽUDÍ
- ORIENTÁCIA NA VÝSLEDKY, ťah na bránku a OBCHOD
- PRESVEDČIVÁ KOMUNIKÁCIA
- TÍMOVÝ DUCH, s ktorým zapadne do fungujúceho kolektívu
- PRECÍZNOSŤ a zameranie na detail – ten, kto má rád poriadok v dokumentácii, dodržiava termíny a doťahuje veci
- SAMOSTATNOSŤ pri práci, bez asistencie a potreby doťahovania inými
- OCHOTA SA UČIŤ a ADAPTOVAŤ SA NA ZMENU
Náš nezavislý pohľad
Jednoznačnou devízou je neustály rast, istota, domáca atmosféra a zabehnutý systém práce v agentúre. Tím je zohraný a skvelo do neho zapadne človek, ktorý vie zamakať a zároveň sa zasmiať. Výhodou je tiež silná podpora majiteľa firmy.
Firma je silne orientovaná na plnenie cieľov a potrieb svojich zamestnancov a v tomto duchu sa hľadá človek, ktorý bude mať drive, obchodného ducha a bude schopný v úzkej spolupráci s majiteľom prinášať nové vízie a príležitosti na rast a rozvoj podnikania.
Pokiaľ máte dobrý dojazd do Malaciek v čase aj nečase, chcete sa realizovať a kariérne rásť, neváhajte!
Vidíte sa na tejto pozícii? Poznáte vhodného kandidáta? Pošlite nám svoj životopis alebo odporúčanie na kandidáta na email: martina.belisova@improvera.sk