OBCHODNÝ MANAŽÉR pre TT/TN v hľadáčiku!
Pre nášho klienta, medzinárodne pôsobiacu a stabilnú spoločnosť pomáhame obsadzovať pozíciu obchodníka v segmente INDUSTRY pre Trenčiansky a Trnavský kraj. Nehľadáme juniora a ani obchodníka, ktorého baví rýchly predaj a rýchle výsledky. Naopak. Hľadáme vytrvalého človeka, ktorý vie budovať dlhodobé a pevné obchodné vzťahy s klientmi.
Máte aspoň 3 roky skúseností v B2B predaji? Je vaša angličtina na komunikatívnej úrovni? Máte dostatok vytrvalosti pre predaj veľkých komplexných riešení pre klienta?
O pozícii ľudskou rečou
Hľadáme človeka, ktorý bude zodpovedať za predaj a prezentáciu produktov a bude samostatným manažérom vo svojom regióne. Nebojí sa technicky myslieť, vie objavovať obchodné príležitosti cez aktívnu akvizíciu a prináša klientom veľké priemyselné riešenia vrátane ich predvádzania. Je to pozícia vhodná pre seniora, ktorý je zrelý, nezlomný a vytrvalý.
Na tejto pozícii je nutné jednať a budovať dlhodobé vzťahy s ľuďmi na rôznych pozíciách: s rozhodovačmi, technickými a ekonomickými autoritami. Pochopiť fungovanie firmy a pri návrhu riešenia splniť očakávania všetkých.
Nejde o chodenie od dverí ku dverám a zbieranie objednávok. Ide o predaj komplexných priemyselných riešení.
Akí sú najbližší kolegovia, tím
Obchodní manažéri z tohto tímu pracujú po celom Slovensku, v rámci svojho zvereného regiónu. Každý je iný a rôznorodosť im pomáha v odlišných pohľadoch na úspech v obchode. V tomto tíme sa naozaj maká! Oceňujú nové myšlienky a nápady z terénu, ktoré ich podporujú v úspechu. Vravia, že si vedia pomáhať. Hlavne v začiatkoch, keď sa niekto z tímu učí. A učenia je naozaj dosť, s tým je potrebné počítať, aby ste neboli sklamaný.
Šéf tímu je ozajstným lídrom a skúseným obchodníkom, ktorý prešiel prácou v teréne. Svoju partu maximálne podporuje a motivuje.
O firme neformálne
Slová, ktoré charakterizujú túto obchodnú firmu sú: STABILITA, SILNÁ ZNAČKA, ŤAH NA BRÁNKU, INOVÁCIE a POSLANIE POMÁHAŤ firmám znižovať náklady a zvyšovať produktivitu.
Doslova žijú tým, čo robia a úprimne veria v kvalitu svojich produktov. Pracujú na sebe a chcú sa neustále zlepšovať. Či už ide o kvalitu produktov, plnenie požiadaviek spotrebiteľov alebo interné procesy a prístup k ľuďom vo vnútri firmy.
A čo za to
Mzda: fix od 1.650 eur a variabilná zložka, spolu v čiastke až do 2.500 eur. Finálna výška je závislá od individuálnych znalostí a skúseností kandidáta. Výhodou sú jasné a vopred stanovené kritériá plánu a odmeňovania.
Sumár výhod:
– stabilita medzinárodne pôsobiacej firmy
– pravidelné odmeňovanie podľa jasných a vopred dohodnutých podmienok
– reálne dosiahnuteľný plán, ktorý je prispôsobený sile regiónu (nie niečo, čo neviete splniť)
– voľnosť a samostatnosť pri dosahovaní cieľov
– služobné auto a mobil aj na súkromné účely
– možnosť práce z domu 1 deň v týždni (wifi a tlačiareň k dispozícii)
– školenia na rozvoj potrebných hard a soft skills
– odborný rast pod vedením skúseného mentora a podpora nadriadeného a tímu
– účasť na seminároch a konferenciách
– cafeteria
– poistenie za škodu
– 13. PLAT pri splnení celofiremných cieľov
– odmena pri pracovných a životných výročiach
– zvýhodnený nákup produktov firmy do domácnosti pre zamestnancov
Pozícia sa obsadzuje výlučne na TPP.
Aké sú požiadavky
- Vzdelanie: minimálne stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské I. a II. stupňa
- Jazyk: angličtina na úrovni B1 a viac
- Tvrdé zručnosti: Microsoft Excel, Word, Outlook, PowePoint na stredne pokročilej užívateľskej úrovni, CRM
- Prax: min. 3 roky v B2B, prednostne technického smeru
- VP skupiny B
- Osobnostné:
- Nasadenie, vytrvalosť a zrelosť – nejde o rýchloobrátkový predaj, ale predaj komplexných riešení pre klienta / produktov v hodnote nad 3 000 eur, ktoré majú dlhší obchodný cyklus
- Nebáť sa predávať a vedieť predať veľké riešenia
- Záľuba v predaji technických produktov a práci v segmente INDUSTRY
- Samostatnosť a hľadanie spôsobov ako sa dostať k rozhodovačom a ako uspieť
- Schopnosť sa prispôsobiť a reagovať na požiadavky klienta
- Cestovanie a prespávanie 1-2 dni za týždeň mimo domu
- Chuť učiť sa o produktoch
- Presvedčivosť v komunikácii
Náš nezavislý pohľad
Jednoznačnou devízou firmy je stabilita, nastavené procesy a fajn vzťahy. Firma je výkonovo orientovaná a požiadavkou je plnenie cieľov a ochota sa veľa učiť. Obchodný cyklus má v priemere 6 mesiacov. Nebude to teda motivujúce pre niekoho, kto celú profesijnú kariéru pôsobí v FMCG. Plány sú reálne, podľa potenciálu vo zverenom regióne. Výhodou je, že existujúca databáza klientov a CRM – stačí sa toho iba chytiť a systematicky pracovať.
Vítané je, keď do pozície prinesiete svoj jedinečný, nový pohľad a nápady ako byť v obchode úspešnejší. Pokiaľ vám to obchodne myslí a viete objavovať nové obchodné príležitosti, môžete sa do sýtosti realizovať a zužitkovať svoje skúsenosti.
Vidíte sa na tejto pozícii? Pošlite nám svoj životopis na email: martina.belisova@improvera.sk