Konzultácie
Biznis konzultácia, poradenstvo, či mentoring je rýchlou a efektívnou cestou pri hľadaní riešenia našich klientov. Klientovi umožňuje využiť skúsenosti konzultanta z prvej ruky, a to pri dosiahnutí biznisových cieľov, pre zlepšenie orientácie v problematike, pri rozhodovaní, ale aj rozvoji svojich zručností a osobnostnom raste. Predstavte si množstvo školení, ktoré by ste potrebovali získať na špecializáciu v riadení výkonnosti tímov alebo pre budovanie značky? Koľko by to asi stálo? Získali by ste informácie, ktoré práve potrebujete riešiť? Možno áno. S istotou sa dá povedať, že by to nebolo tak efektívne, ako keď máte k dispozícii svojho konzultanta na svoje konkrétne ciele. A to práve robíme v rámci konzultácií. Nemíňame čas a peniaze. Prinášame rýchle a efektívne riešenia.
V čom vieme pomôcť?
1. Manažment ľudských zdrojov
Podporujeme firmy, ktorým záleží na spokojnosti ich ľudí. Pomáhame lídrom, HR profesionálom a podnikateľom vo všetkých oblastiach riadenia ľudských zdrojov. Premyslene a s jasnou stratégiou, nákladmi pod kontrolu a na základe sledovaných ukazovateľov. Nastavujeme procesy alebo pomáhame so zlepšením už zabehnutých vecí. V rámci spolupráce ponúkame interim manažment ľudských zdrojov, osobný a online mentoring, HR audit, partnerstvo pri zavádzaní zmien a implementačné workshopy.
- Návrh a realizácia náboru a výberu
- Assessment centrum a Development centrum
- Osobnostná diagnostika Roberta Hogana
- Vytvorenie konceptu adaptácie nového zamestnanca
- 360 stupňová spätná väzba na poskytnutie spätnej väzby a systémy hodnotenia zamestnancov
- Nastavenie plánov rozvoja
- Zavedenie HR metrík a ich implementácia pre rozhodovanie
2. Stratégia a riadenie firmy
Efektivita firmy úzko súvisí s tým ako je nastavené jej smerovanie a ako efektívne sú robené rozhodnutia v nej. Pomáhame vytvoriť jasné smerovanie firiem cez víziu, misiu, hodnoty a pomôcť s implementáciou. Pokiaľ je jasný smer, pustíme sa do nastavenia efektívneho riadenia v zmysle stanovených priorít, plánov a popisu procesov. V zabehnutých firmách optimalizujeme už zavedené plány a procesy podľa výsledkov analýzy riadenia alebo definovaných potrieb klienta.
3. Riadenie výkonnosti manažérskych a obchodných tímov
Zdravie firmy a jej úspech z dlhodobého hľadiska nezávisí iba od dobre nastavenej stratégie. Najdôležitejší sú v tomto ohľade ľudia s ich jasnými rolami. Ľudia, ktorí sú pravidelne motivovaní, podporovaní pri zlepšovaní ich výkonu a povzbudzovaní k rozvoju kompetencií, ktoré sú potrebné pre dosiahnutie výsledkov. Tvoríme komplexný systém riadenia výkonnosti, ktorý zahŕňa plánovanie, vyhodnocovanie, nastavenie motivačných schém (tzn. odmeňovanie) a plánu rozvoja.
4. Právna podpora
Zastrešujeme oblasť práva obchodných spoločností v ktorejkoľvek etape existencie spoločnosti. Pomôžeme so zmluvnými vzťahmi a vieme Vás chrániť pri vstupe investora a kapitálu do Vašej spoločnosti a pri predaji obchodných podielov. Zabezpečujeme sídlo spoločnosti a s tým súvisiace služby. Vieme poradiť v oblasti pracovného práva a zamestnaneckých vzťahov a v oblasti ochrany osobných údajov (GDPR). Vyznáme sa v ePrivacy: možnosti a limity sledovania správania Vašich klientov na internete, prípadne v predajni a poradíme Vám s vhodnými nástrojmi na podporu predaja. Pomôžeme s predpismi pri označovaní a balení tovarov, potravín, liekov a zdravotných pomôcok. Tvoríme interné predpisy, prípadne Vám vieme zabezpečiť vhodného partnera pre špecifické oblasti ako BOZP, PO, dopravné hospodárstvo, tepelné hospodárstvo.
Ako pracujeme?
Ozrejmenie očakávaní a cieľov klienta
Uskutočňuje sa v rámci prvého stretnutia s cieľom zistiť, akú potrebu má klient. Súčasťou úvodných stretnutí je definovanie ako zmeriame úspešnosť našej spolupráce.
Zistíme východiskový stav
Východiskovú situáciu popíše samotný klient alebo si využijeme niektorý z nástrojov na analýzu alebo diagnostiku.
Odsúhlasíme si riešenie a zrealizujeme
Klient má po dodaní riešenia neustálu podporu po telefóne alebo emailom.
Následne podporujeme
Klient má po dodaní riešenia neustálu podporu po telefóne alebo emailom.
Vyhodnotíme úspešnosť
Zhodnotíme si, do akej miery sa naplnili očakávania a ciele a určíme si spoločne ďalší postup.
Analýzy, prieskumy a diagnostika
Prostredníctvom analýz a prieskumov umožňujeme určiť aktuálny stav procesov: čo už funguje a kde je priestor na vylepšenie. Často sú pomocníkom k určeniu, z ktorého konca začať so želanou zmenou. Osobnostná diagnostika zase pomáha poznať silné, slabé stránky a motívy ľudí a určiť tak vhodnosť pre obsadenie určitej pracovnej pozície, spoznanie seba samého alebo zistenie, aké oblasti zvoliť k osobnostnému rastu a rozvoju pre seba, či v tíme. Sme certifikovaným partnerom Hogan Assessment System.
Aké nástroje na analýzu a diagnostiku využívame?
- Hoganov osobnostný dotazník (HPI)
- Hoganov rozvojový test (HDS)
- Hoganov inventár motívov, hodnôt a preferencií (MVPI)
- Dotazník Štýly vedenia na rozvoj vodcovstva
- Analýza riadenia
- Analýza výkonnosti
- Personálny audit
- Analýza vzdelávacích potrieb
- 360 stupňová spätná väzba